...

Jenny om ^^

Det är inte frågan om vem som kan hitta mitt namn & adress utan det är du som har ansvar att lägga in namn & adress in din blogg, det får man INTE.. jag har anmält de nu & ska skriva ett mejl till honom..
Jo, det finns visst visa som har skrivit om mig..



Hur i helvete skulle jag kunna veta att Jörgen skrev det innan jag tittade? Om vi säger att jag inte hade titta på min blogg förrens i morgon, hur i helvete skulle jag veta?

Men visst, anmäl du mig. Jag bryr mig inte. Ja, han har skrivit om dig, men inget ONT om dig. Kan du inte läsa?
Skriva mejl till? Jörgen? Haha, lycka till :)

vårt underbara land sverige är som en öppen bok! vill man så kan vem som helst få tag på allt om en person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0