Beräknad förlossning..

Haha, hittade mitt dagboksinlägg på famileliv.se

Allt känns så underbart..
Nu är det bara 42 dagar kvar tills beräknad förlossning. Nervositeten har börjat komma, men Christopher är mer nervös än vad jag är. Känner just nu att jag inte vill vara gravid längre, för jag har problem med min rygg, kan inte sova, och eftersom att jag är såpass kort och har väldigt liten mage, så ligger bebisen och trycker mot mina tarmar.. Inte det skönaste, men snart är det över :) Snart så har jag min lilla älskling i min famn.

Är också väldigt trött på att gråta hela tiden, förstår inte varför jag gråter, jag har inget att gråta över.. Visst, det är hormoner, men gråta dagarna långa? Suck..

Oooh, jag vill ha min bebis nu! :) Tror att det blir en liten pojke, och om det blir det ska han nog heta Philip, Christopher heter det i andra namn, så det blir efter pappa :) Om det blir en tjej, så får det bli en liten Felicia! Vi är ganska så säkra på att vi vill ha dom namnen, men vem vet, vi kanske hinner ändra oss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0