Ensam :(

Nu har Christopher åkt, han ska köra till Norge, så han är inte hemms förrens i morgon eftermiddag. Så, ja.. Jag och Philip ska sova ensamma inatt, snyft.. Men, men. Jag är ju alldeles utmattad på kvällarna så jag somnar nog fort!

Nu har jag precis ätit tacos, mums! Philip ligger uppe i sängen och sover och jag har på OC i bakrunden, har tänkt att lägga mig och titta på det, men jag är rädd för att jag ska somna, för somnar jag så hör jag inte när Philip vaknar + jag kommer vara dödstrött och hur grinig som helst när jag vaknar!

Nja, jag ska nog titta på OC ändå!
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Here I come :D

2008-04-01 @ 17:02:38
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0