Jag kan inte låta bli..

Haha, jag måste, jag kan verkligen inte låta bli.
Titta här vad jag fick på mitt mejl.

Men lilla du, vem är det igentligen som är omogen? du som snackar så mkt skit & i en sketen blogg.. det är MÅNGA som inte gillar dig & jag håller verkligen me va dom har sakt+ dom som har skrivit i din blogg om hur dålig mamma du e.. ja, jag har skrivit de & det vet du.. det kan jag fan hålla me om nu..så fegt att du ens säger nu va du tycker igentligen.. men vet du va, jag har alltid tyckt att du va så jävla blåst,jobbig & falsk, mkt mer.. Idiot, tror fan inte att du kommer växa upp.. synd att christopher inte kasta ut dig för gott, när han gjorde det MÅNGA gånger innan.. & vad gjorde du som du ångra?! hm... christopher förlät dig..   Pucko !!!!

Och så här svara jag;

Haha, fan vad pinsam du är. Sketen blogg? Hm, konstigt att jag har så himla mycket besökare som säger att jag har fin blogg och är en jätte bra mamma. Vafan försöker du skylla ifrån dig? Det vaa DU som skrev att jag var en dålig mamma, haha fan vad dum du är.
Dålig mamma? Haha, konstigt att min son mår så bra då, och va fan vet du om det? Du har träffat mig två gånger sen jag fick Philip.
 
Sen när tror du att jag bryr mig om vad du tycker? Det är ganska kul faktiskt, du är 29, jag är 19, men ÄNDÅ så är jag så mycket mognare. Det är bara du som tycker att jag är omogen, och alla andra tycker att du är det =) Jag skriver ju visst vad jag tycker, jag kan skriva det tusen gånger till, du är jobbig, snackar skit jämt, om du inte snackar skit om mig till dina "vänner" så snackar du skit om dom till mig osv. 

Och av dom här MÅNGA finns egentligen? Kan du tala om det för mig? Dina vänner som inte vet ett skit om mig?
 
Idiot? Haha, tack det samma! :) Växa upp? Den va ännu roligare, hihi. Säger samma sak om dig, tur att vi har samma åsikter iallafall!

Slänga ut mig? Det har han aldrig försökt att göra, utan det är jag som sticker hela tiden, vet du vad det är för skillnad på det? Nej, jag skulle inte tro det heller.. Det krävs att man förstår saker och ting. Vad det var jag ångra? Jo, du det ska jag tala om för dig, SKIT DU I DET! :D Blanda inte in Christopher i det här, han har knappast något med det här att göra.
 
Just det, coca cola till ett barn? Är du helt bakom flötet eller? Inte en chans i världen att man ska ge cola till en 7 månaders bebis. Den här "sköterskan" du prata om, jag vet att hon inte finns, för du ljuger så du tror på dig själv. Mytoman, eller vad kallas det?

Ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

är det inte lite väl mycket socker i cola för att ge det till ett litet barn?

2008-04-02 @ 19:33:56
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: M

Coca cola fräter på tänderna, så nej skulle inte tro de. denna person som är 29, vet lika lite som en 10åring.

2008-04-02 @ 19:46:57
Postat av: Natalie

Måste bara kommentera, detta är lite skrattretande eller hur? För det första: hon verkar inte ens kunna stava, och är 29 år gammal. Och verkar helt dum i huvudet, självklart måste man tvinga i barnet vätska. Jag vet också hur man gör en egen "vätskeersättning" :) Men vilken idiot som helst förstår att barn måste ha i sig vätska :S

2008-04-02 @ 20:04:53
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Nikki

Den där Jenny verkar verkligen vara en komisk person. Jo, man måste få i ett litet barn vätska, uttorkning går jätte fot och det är inte alls sällan man behöver åka in till sjukhuset. Barn protestera ofta och man ska inte alltid ge med sig i första taget. Jag tycker inte alls att Frida verkar vara en dålig mamma och precis som hon säger så vet man mer när man själv har blivit mamma.

2008-04-02 @ 20:11:58
URL: http://Nikkimamman.blogg.se
Postat av: Nina - Kyles mamma

Hum, hon verkar lite avundsjuk på ditt liv :) Du har det säkert tusen gånger bättre än henne ;) Därför hon håller på så , det tror jag iaf :P

Jag läste i en annans tjejs blogg, hennes son hade också magsjuka, och då skrev hon att hon gav honom avslagen cola, för det är bra vätskeersättning :O

2008-04-02 @ 22:23:46
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

haha, jag måste bara kommentera igen för jag tycker detta är rätt kul.. Frida, du vet det redan men du ÄR en underbar mamma till DIN son, och han är dessutom världens sötaste lilla philip! :)

2008-04-02 @ 22:38:27
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sesse

MÅSTE bara kommentera..
För det första trodde jag att hon där jenny var typ 15, men ack så fel jag hade där :P Bara 14år fel? :P
Sen gör du helt rätt som "tvingar" i honom vätskan.. Malins unge blev ju uttrokad för hon spydde hela tiden & dom fick ligga på sjukhuset i en vecka nästan för att hennes dotter blev uttorkad.. (hon spydda vätskan som hon fick också) Så frida du gör helt rätt & tror det flesta tycker de (förutom de som inte har barn)
du är en underbar mamma! Även om jag bara träffat er 3ggr sen du fick philip så tycker jag det.
Han ska vara glad&Stolt som har en så bra mamma som dig!

2008-04-03 @ 09:40:33
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0