Lista, tidsfördriv..


1. Hur lång är du? - 157 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Farmor
3. Vad pluggar du? - Ingenting, men har tänkt att börja i januari 09
4. Har du långt hår? - Ganska så långt
5. Vilken hårfärg har du? - Svart + en riktigt ful utväxt.
6. Sminkar du dig? -  När det finns tid till det.
7. Har du kysst någon idag? - Nej :(

FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? -Ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda två såklart!
3. Hur många syskon har du? - 2 st (halv syskon, vi delar mamma)
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Jaja, men hör av er sen då.
5. Hur många ställen har du bott på? -  7 ställen 
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Hemlis..
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Hihi, mammi och  pappi.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Oj, bra fråga.. Var hos systeryster i påsk

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis? - Haha, när var det Marie var här? Ca 1 månad sen..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Linda, när jag var hos henne i Enköping
3. Har du kysst nån kompis? - Ja.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja.
5. Vem har du varit kompis med längst? - Hm? Som jag fortfarande umgås med, Sesselja.
6. Vem känner dig bäst? - Christopher & Marie
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Vet inte, för dom som håller på att bråka med mig är ingen riktig vän.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Oja.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej, jag har bättre saker för mig

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag? - Svarta jeans, svart linne.
2. Har du bytt om idag? - Yes
3. Favorittröja? - Har ingen favorit tröja.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Snygga jeans.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja.
7. Har du handlat kläder genom internet? - ? Inte de senaste 10 åren iallafall
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha, oh nej. Man ser på mig vilken storlek ungefär!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Hm?
10. Vad använder du för skor? - Olika

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja, varför inte?
2. Klä dig annorlunda? - Ja, varför vara som alla andra?
3. Vara dig själv? - Absolut.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Haha, jag vet faktiskt inte. Skämms så otroligt mycket för min kropp just nu..
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha, fråga Christopher ;P
6. Pierca dej? - Ja, jag har haft två
7. Ge dig på utmaningar? - Ja.
8. Vara omogen? - Haha, det är jag ju redan enligt vissa ^^
10. Äta småkryp? - Usch nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0