Lista

Hur många barn har du?
Ett.


Vad heter det och varför heter det så?

Philip, dels för att jag älskar det namnet och för hans pappa heter så i andra namn 


Vad skulle det heta om det var det andra könet?
Felicia


När föddes det?

5 september 2007


Vad vägde det när den föddes?

3020


Hur lång var den när den föddes?
49 cm


Hur lång tid tog förlossningen?

Från det att jag vaknade på morgonen och hade extrema värkar 08.30 - 12.49 då han kom ut

Tog ni reda på könet?

Nej , det är inte lika spännande


Hur länge ammade du?
1 månad ungefär, det funkade inte riktigt.


Är du tillsammans med pappan?

Klart att jag är!


Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
17 år


Hur gammal var du när du fick ditt första barn?

18 år


Hur ofta är du barnledig?

Inte ofta.


Vill du har fler barn och isåfall hur många?

Ja, absolut! 2 stycken minst!


Om du får fler barn, vad ska de heta?

Felicia om det är en flicka och om en pojke.. hm. jag vet inte haha!


Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn

Det är obeskrivligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0