Lördag 12/4

Dagens första inlägg! Hur har jag klarat av att hålla mig ifrån blogg.se?! Sensation!
- Nej, men det har vart fullt upp.. Vaknade 11.45 (!!!) var inte alls meningen att jag skulle vakna så där sent idag, utan jag skulle upp med tuppen så som jag alltid är. Men icke, Mr. C gav mig sovmorgon, wounderful! Anyway, går och käkar väldigt sen frukost, sen gör vi oss iordning för att åka till min syster, mamma och pappa var där och Peter skulle kolla vad vi behövde köpa till vår bil.

Sen åkte vi och handlade, ska göra kyckligsallad ikväll! Eller, ja. Jag håller på att koka pastan nu, så snart blir det käk! :) Det blev iallafall den som var med cream fraiche (?) så detta ska bli gott. Tack, anonym! :) Och tack alla andra, ska prova de någon gång också! :)

Nu ska jag fixa min dator. Tjing


Kommentarer
Postat av: idaa

Din blogg hjälp som du haft på sidan, har hjälpt mig jätte mycket, dina tips och trix! Så jag undrade nämligen om du kanske kunde skriva ut hur man får en besöks räknare? :) Jag tror många vill ha en sådan och jag vet att många läser din blogg! :) Skulle vara jätte snällt (a)

kram!

2008-04-12 @ 19:30:35
URL: http://mskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0