Måndag 7/4

Godmorgon!
Idag vaknade vi ungefär vid klockan 8, och än så länge har vi inte hittat på några bus. Pratade lite med Jannike imorse, angående öppna förskolan för unga föräldrar här i Borås, vi har planerat att gå dit, båda vill gå dit men vi är båda för blyga att gå dit själva, haha. Så nästa måndag tror jag nog att vi åker till Hulta och ser hur det är iallafall. Efter det så måste det vara fint väder för då SKA vi fika!

Philip har precis somnat och jag ska börja plugga, annars så kommer jag väl aldrig klara det jävla provet. Jag är så grymt dålig på att ta tag i saker ibland, speciellt när det gäller pluggande. Annars så brukar det gå ganska så lätt för mig, när jag väl sitter där, så är jag jätte duktig!

Jag saknar min Marie.. ♥ och självklart lilla sötnosen William, kom hit nu!

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

jag saknar dig med , OERHÖRT mycket! ♥

2008-04-07 @ 10:35:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

nu ser jag min blogg =9 tusen tack. och fa in din blogg har blivit. kram L

2008-04-07 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0