Måndagkväll.

Oj vad dagen har gått fort. Tiden bara flyger iväg när man har små barn ju..
Efter att jag hade ätit så fick Philip en flaska välling och sen gick vi upp och la oss och sov en stund, vi vaknade när pappa Christopher kom hem vid 17.30 (tror jag?) haha, som sagt. Noll koll på saker och ting!

Sen nu ikväll har vi vart och handlat lite blöjor, och nyttig som jag är köpte jag pepsi och en plopp, haha! Seriöst, jag tror aldrig att jag kommer kunna sluta äta godis! Visst, jag måste sluta äta "hela" tiden och bara på lördagar, speciellt nu när Philip börjar bli större.

Nu sitter jag och kollar på Simpsons, senare blir det Two and a halv men, sen sova!

Föressten, igår kväll så såg jag ett program "Barnmorskorna" eller nått på 1an, och så såg jag en tjej som skrek hur högt som  helst, alltså grymt högt när hon födde barn, då sa jag "Men gud vad högt hon skriker" fick då en fin kommentar utav Christopher.. "Mm, visst. Du skrek ännu högre, dom hörde dig nog på andra sidan sjukhuset" haha! Det har jag inte ett minne utav, men jag tycker det är grymt kul att höra saker som jag inte hört av min förlossning!

Aja, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0