Nu blir jag arg!

Postat av: Jenny

Det är ni som är patetiska..
Det blir bara värre om man TVINGAR sitt barn till något.. om han nu blir så ut¨tårkad så får ni fan gå till sjukuset..jag har haft hand om barn så pass länge innan dagiset så jag vet & många andra.. sköt du ditt å skit i andras (du vet va jag snackar om)

2008-apr-02 @ 19:25

Det här skrev Jenny till Christopher, det är sjukt! Han har fan inte ens sagt något till henne, det här är mellan mig och henne och han ska fan inte bli inblandad. Han var inte ens hemma när hon skrev detta till honom och han har inte vetat om något om det här nu förrens han kom hem för ca: 30 minuter sedan. Så du Jenny, skriv aldrig något till Christopher igen, ALDRIG! Och som du kanske ser, det är fler än jag "du vet jag som är dålig mamma" som säger att man måste tvinga sitt barn till att dricka vätska.

ett exempel, om ett barn blir sjukt, måste få medicin, och vägrar ta den, då MÅSTE man tvinga barnet i medicinen ändå, right? För den kan ju inte vara utan.. Och det här är precis samma sak, fast det handlar om vätska.

Nu tänker jag inte slösa min tid på dig, för du är pinsam. "far och flygg" det märks att du inte är svensk, du kan ju inte ens stava. Det heter Far och FLYG! Haha. Fick du många kommentarer? Du raderade din blogg, det visar ju att du är en förlorare, du vågar inte visa vem du är. Haha!

Då kan jag skriva tillbaka, hoppas du ruttnar i helvetet, det är där du hör hemma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävla soppa..
Du har rätt Frida angånde det där att man måste tvinga i sitt barn.. Men hon den tjejen om hon får barn eller har barn och hon/han blir sjuk så låter hon väl ungen dö om bebisen inte vill ha medicin. Dummaste jag hört.

Usch, du och din familj är värda bättre. Hatar sånna människor som bara kommenterar dumma saker och jävlas. Jag blev lite irriterad, som de kanske märks ;b

Ha det bra, kram ida

2008-04-02 @ 20:38:26
URL: http://mskarlsson.blogg.se
Postat av: Marina

Haha. Vilken patetisk människa du har fått tag på Frida (: Ska hon vara 29 år och bete sig så? Snälla, vem är det hon umgås med? Inte kan det vara jämnåriga iaf, eller? "/
You go, girl!

2008-04-02 @ 20:52:22
URL: http://qute.blogg.se
Postat av: Nina - Kyles mamma

Jennys barn kommer nog få ett helvete sen när hon blir mamma och dom blir sjuka...

2008-04-02 @ 22:28:24
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Main

HAHAHAHA :D Seriöst!? Sicke IDIOT... är människan 29 bast? beteendet o skrivandet verkar mer om 14? :D HAHAHA...ja, man kan inte annat än o skratta...du har o gör definitivt rätt iaf!

Puss & Kram Malin

2008-04-03 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0