Oh my god..

Jenny:
mellan mig & henne, du skriver de till hela svergie ! Idiot.. du är ju så jävla patetiskt..jag radera bloggen för jag pallar inte me en patetisk & omogen idiot dom dig !
det spelar ingen roll va andra tycker för ni kan inte ett skit.. man ska aldrig tvinga ett barn till något, dom vet inget.. men gör det till era barn, tycker så synd om dom..bra nu slipper man dig för gott.. SKÖNT! ska du inte låta andra läsa detta elle är du feg?
hoppas DU ruttnar i helvetet, för det är där du hör hemma & ingen annanstans..!

Haha, ja det har du faktiskt rätt i, det handlar om dig och mig. Men jag tycker du är för jävla rolig, så jag kan inte låta bli att lägga ut det här. Haha. Ja, men då får sverige något att roas över :)
Lallaaa, idiot? Är det det enda ordet du kan? Okej, ungefär 15 personer som säger som mig, har fel? Och du har rätt. Och resten utav mina vänner/familj som HAR BARN, har fel också? Oj, då kanske hela sverige också har fel?
Feg? Haha, klart jag kommer låta andra läsa denna idiotiska kommentar, för du är löjlig och folk skrattar åt dig.

Nja, helvetet är inte min plats riktigt, men du kommer ju ifrån ett varmt land, så du klarar det nog!  Jag hör hemma här, i mitt hus i sandhult. Ingen annnanstans.

Oj, vart är världen på väg! VI har fel allihopa, men inte Jenny. Hmpf? Tror nog att det är tvärtom, coca cola.. Jag kan fortfarande inte smälta det. Fan vad du är rolig! You make my day, som jag skrev innan, har aldrig garvat så här mycket i hela mitt liv!


Kommentarer
Postat av: A

Frida jag diggar ditt sätt att skälla ut hon Jenny för det förtjänar hon med tank epå att hon verkar inte vara frisk i huvudet för 5 öre typ.

Men skit i henne nu för hon förtjänar inte att bry sig om tror mest att hon är avundsjuk för att hon inte har en liten söt pojk och stadigt förhållande som dig.

2008-04-02 @ 21:20:35
Postat av: Angelica

herregud stå på dig bara Frida du vinner detta lätt.. ofta man ger ett barn coca cola. föresten tycker din unge ser ut att må hur bra som helst =)

2008-04-02 @ 21:42:54
Postat av: Marie , Williams Mamma!

herregud , hon visar bara om o om igen hur patetisk hon är !

2008-04-02 @ 22:02:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: jessica

till jenny : coca cola ska man knappast ge en 6 månaders bebis..

2008-04-02 @ 22:21:17
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

åh herregud, HAHA! det var en rolig kommentar, måste jag säga. Tvinga ett barn till något - handlar det om att dom ska få i sig vätska när dom är sjuka är väl det ändå jäkligt viktigt? Eller, vad vet jag, jag är ju bara en ovetande mamma ;)

2008-04-02 @ 22:35:11
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Christopher

Hmm... jag är inte så inblandad i ditt och Jennys bråk, men jag förstår inte? Jenny måste la förstå att man måste ha vättska även du som vuxen måste ha i dig det vid sjukdomsfall, så länge det inte handlar om blödningar osv... SYND för dig Jenny att du missat att jag är både utbildad som brandman och sjukvårdare!!! Hmf... tror du mig inte kan du få titta mina papper! Låt Frida va nu istället hon förtjänar inte skiten du kastar på henne, och förstår inte allas vad det är för en jävla komentar du lagt in på min blogg, jag kom hem från Norgge där jag vart i nästan 30 timmar....(igår) Och just det vadå slänga ut Frida? Skulle aldrig få för mig det, alla bråkar någon gång i ett förhållande även du (som va gravid?) Eller bara avundsjuk? Matthias som är så snäll person kan inte du utvecklas efter honom då? Aldrig att han skulle skriva något såhär ont och ovetande!!!

2008-04-03 @ 10:12:34
Postat av: emelie

orka va 29 å tjafsa T_T

2008-04-03 @ 11:47:48
URL: http://onlyems.blogg.se
Postat av: Nina o med lilla Hugo

Ett litet barn kan bli uttorkad på en timme!! Man måste få i dom vätska! När hugo var sjuk en gång så fick vi med medicin sprutor hem för att få i han vätska.. Gud vad jag är en dålig mamma då som gör som sjukhus personalen sa åt mig för att han inte skulle bli uttorkad o i värsta fall dö! Hon Jenny verkar ju inte veta vad hon pratar om, med den inställningen så borde hon se till att ha preventivmedel livet ut!!

2008-04-03 @ 13:11:49
Postat av: Jenny

"Hon ville nämligen ha råd till Fridas son Philip som hade de så jag gav dem råd hur de kunde göra för att få i honom vätska för när ett barn bara e 7 månader så behöver dem mkt vätska särskilt om dem har feber lr magsjuka & sedan spelar de ingen roll va för sjukdom heller för den delen... De torkar ut ganska fort emot va en vuxen människa gör sedan kan vi ju ta lite att dricka när vi e sjuka, men inte alltid man sj vill ha."

Det hade Helen skrivit på sin blogg

2008-04-03 @ 13:15:35
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Barndoktor Borås

Hej Frida.
Jag läste dethär på din bloog, och undrar vad det är för mäniska den där Jenny, hon verkar som hon inte har några barn själv, man måste tvinga i vätska i en sjumånaders barn, om den inte vill själv.
Du verkar ha en bra omvårdnad av ditt barn, det skall du ha en hyllning för.
Lycka till.
Mats/Barnläkare

2008-04-03 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0