Onsdag 9/4

Natten har varit förjävlig, känner mig utmattad. Philip har sovit jätte oroligt och vaknat flera gånger och vart superpigg, typ vägrat somna om, skrattat och gapat. Men, det är väl tänderna som spökar, eller?

Men just nu känner jag mig jätte pigg och Philip sitter och leker på lekmattan, gapar och har sig! Det är så himla kul att han kan underhålla sig själv nu, han sitter ibland bara och studerar leksakerna och ibland gapar åt dom och ska äta upp dom!

Undra hur jag var som barn? Om jag var lika underbar som min son? Eller om jag var en riktig plåga? Nå, mamma och pappa, hur var jag?

Blir nog inget shoppande idag, det är inte så fint väder ute, jätte molnigt. Så, vad ska vi göra idag?

- Tvätta
- Städa undan lite
- Städa iordning i datorrummet där uppe
- Bära upp min stationära dator
- Laga mat
- Gå ut och gå
- Plugga

Så detta har jag planerat än så länge, men om jag känner mig rätt så blir allt inte gjort idag, haha!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

god morgon sunshine! ♥

2008-04-09 @ 09:32:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0