Philip är vaken!

Ja, nu för en stundsedan väckte jag och Jenny honom, gav honom först vatten, sen tog vi tempen på honom, han hade 36.3, så lite under feber, sen fick han en torr blöja. Så nu sitter vi och matar honom med lite fruktpuré, tack för tipset Helen :) Tack för alla tips, tack för att du orkade lyssna på mitt tjat!

Han verkar må lite bättre nu, han har fått behålla allt änså länge, men man ska aldrig säga aldrig..
Han sov ifrån halv 8 tills ungefär kvar i 10, så ja. Vi får väl se hur mycket jag får sova inatt..

Älskling, jag saknar dig! Kom hem nu.. Vill att du ska vara här, sova brevid min sida.. Så att jag har någon jag kan knö ut, jag älskar dig och Philip över allt annat! Ni är min värld! ♥

image23

Kommentarer
Postat av: Helen

Varsågod gumman de va så lite så....=)
Bara att fråga om du undrar ngt... Kram

2008-04-02 @ 10:38:23
Postat av: fanny

åååh han är så sööööt :)

2008-04-02 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0