Söndag 13/4

Godmorgon kära läsare.
Idag är jag riktigt trött, men det har ju vart två sena kvällar i rad nu, beror nog på det. Eller sena är det väl inte, men senare än vad jag är van vid iallafall.

Igår kväll så åkte jag, Christopher och Philip till Liisa, Johan och Thea och hälsade på, var jätte trevligt verkligen och det måste göras om! Thea är så liten och söt.. :) Jag kan inte komma ihåg att Philip har varit så liten faktiskt. Tiden bara flyger iväg.. Usch!

Sen när vi kom hem så var vi vrålhungriga och åt den pastasalladen, och herregud så gott det var! Har nog helt ärligt aldrig smakat på någon godare i hela mitt liv! Så, du anonym, tusen tack för tipset! Den lär göras fler gånger här hemma kan jag ju lova!

Idag blir det bara lugnt här hemma, Mr. C åker till Norge senare i eftermiddag, så inatt får jag och Philip sova ensamma.. :(

Vet ni vem som fyller år om en vecka..? :D
/ Frida

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag vet =)

2008-04-13 @ 11:23:52
Postat av: Marie , Williams Mamma!

i know 2 som fyller nästa vecka ;D

2008-04-13 @ 14:16:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Jenny

Inte du i alla fall ;)

2008-04-13 @ 15:56:44
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0