Stackars lilla Philip..

Min lille pojk har fått magsjuka, han har inte behållt någon mat alls, förutom vällingen i morses.. :( Känns verkligen jätte jobbigt som mamma och veta att man inte kan göra så mycket, men jag ska ge honom en vätska som jag fick recept på utav bvc, han måste få i sig, annars blir han uttorkad, och om det inte går får vi ringa till sjukvårdsupplysningen och höra vad dom säger, och troligen om han inte får kvar något så blir vi tvugna att åka till sjukhuset så att han får dropp. Mitt lilla hjärta..

Jag är så trött på folk som inte har en aning om vad dom snackar om, jag tar hand om min son på mitt sätt, right? Ingen behöver någonsin bry sig, jag klarar det själv!

image22

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

finaste lilla philip :)
o du Jenny , ta dig i röven!!

2008-04-01 @ 21:33:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad stor han har blivit sist jag såg honom var han liten bebis.

2008-04-02 @ 06:46:07
Postat av: fanny

du är en jättebra mamma frida, jag beundrar verklgien dig! :) och ni är så söta =)

2008-04-02 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0