Städat!

Nu har jag städat hela huset! Nu luktar det gott här! Och hundhårsfria golv! (har ärligt talat inte riktigt städat på 3 veckor!!!!!!) Fy mig! Men nu så!

Ikväll blir det lugnt, jag ska titta på Big mommas house om 45 minuter ungefär hade jag tänkt mig, får se om Christopher vill göra mig sällskap! Han har faktiskt vart duktig och sågat ner lite grenar på ett träd vi har här ute som ska bort, men han kan knappast såga ner trädet med vanlig såg när han har ont, så hans pappa kommer väl någon dag och sågar ner det! Har även pratat lite om våra framtidsplaner om huset, och även utanför huset! Det kommer bli så himla fint den dagen vi är färdiga! Kommer dock ta några år, när vi inte är miljonärer som vissa andra.. På tal om pappa, han var här och hälsade på lite innan, han var ute och åkte motorcykel! Och då fick jag även veta att han Mats, barnläkaren är en vän till mina föräldrar! Så det så.. Och nej Jenny, du behöver inte kommentera det här, jag har klart och tydligt förklarat att du ska låta mig och min familj vara!

Anyway, nu ska jag nog vila en liten stund, känner att jag fick väldigt ont i ryggen nu när jag höll på att städa, speciellt när jag damsög! Jag hatar min damsuga, måste köpa en ny! Hah, intressant fakta! :)

Ja, som sagt. Vila, men först läsa lite bloggar! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Jenny; Du verkar vara väldigt intresserad av vad som händer i Fridas liv, för mkt fritid eller för lite liv?.. Har för mig att det stog nånstans att du var 29, och om det nu e så så blir jag fan orolig :O För en 29årig borde veta mkt mkt väl att man måste tvinga i ett litet barn vätska oavsett om du har barn eller ej, jag menar, jag e 15 o inga barn o jag vet och förstår att man måste det! Och kollaru kommentarerna så skriver alla utom du att Frida har helt rätt. Blev visst en lite lång kommentar men va bara tvungen :)

2008-04-05 @ 20:25:59
Postat av: Marie , Williams Mamma!

usch =/

2008-04-06 @ 09:04:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

åh! Har du pluggat mkt?

2008-04-06 @ 09:06:46
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

min pappa bokade intensivkurs + teorin i måndags, så jag har inte haft så lång tid på mig.. ha rinte hunnit med mycket alls, nu när dopet är över ska jag väl försöka hinna med lite mer :)

2008-04-06 @ 09:53:13
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sarah

Jenny om du har ett liv varför går du då in och läser hennes blogg??
Ärligt talat du har inget liv misstänker jag.

2008-04-06 @ 12:47:25
Postat av: Jörgen

Ni som vill komma i kontakt med denna "Jenny" som trakasserar Frida kan kontakta henne på
Tel. 033-415553 eller skriv ett brev till henne! Hon heter inte Jenny utan Janie Sandmark, Torgilsgatan 10 D 50638 BORÅS.

2008-04-06 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0