Suck..

När ett litet barn har magsjuka, då måste dom ha vätska, varesig dom vill eller inte, då MÅSTE man tvinga i dom. För dom vet inte bättre, eller har jag fel?

Det är någon, som jag inte behöver nämna vid namn, som sa igår att jag kan inte tvinga i honom något han inte vill ha, men när det finns risk att han blir uttorkad, då måste jag ge honom vätska.

Jag blir så helvetes förbannad trött på folk som inte sjävla har barn och säger tvärtemot vad både jag och BVC säger. Kom ihåg, jag är Philips mamma, jag känner honom bäst, jag VET vad som är bäst för honom. Och jag är ingen dålig mamma när jag tvingar i honom vätska när han måste ha det.


Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

japp precis så är det älskipälski ♥

2008-04-02 @ 16:13:32
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

du är min bästa vän med , skulle inte klara mig utan dig! ♥

2008-04-02 @ 17:03:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

det är definitivt inget fel att tvinga i dom vätska vid magsjuka. hellre det än att dom dör uttorkade eller jenny???

2008-04-02 @ 21:18:13
Postat av: mezzie

Ojoj... ursäkta frida men vad ÄR det för människa??
för allså tvinga och tvinga man måste ju få i barnet vätskan i vilket fall,och påstå nån annan är en DÅLIG mamma för man måste få i sitt barn vätska som är a och o när de är magsjuka.
För är man en dålig mamma bara för en sån grejj,
då är det banne mig skrämmande. För man är ingen dålig mamma bara för att man måste få i sitt barn vätska.... Såna här grejejr gör en mörkrädd allså, folk som lägger sig i saker som de inte har en aning om egentligen. Eftersom du skriver hon inga egna barn har utan bara jobbar med barn.
HUR kan hon då veta vad ett barn behöver? Genom att läsa sig till grejjer?
Funkar tyvärr inte så man kan ALDRIG varken jämnföra barn eller läsa sig till hur ett barn ska skötas man kan få TIPS och RÅD genom böcker m.m men inget barn är den andra lik!
Och ingen ska någonsin PÅSTÅ att nån är en dålig mamma pga en sån här ren skitsak rent ut sagt!
Alla har vi olika sätt och uppfostar sköta våra barn och så länge man inte missköter sitt barn så ska INGEN påstå att nån är en dålig mamma!

Sorry allså men man blir såå irreterad över hur andra ska hålla på och klnaka ner på andra då de inte VET hur det rä att vara förälder ens.
Såna ska inte uttala sig om saker de inte har en blekaste aning om!!
Och lägg inte ner nån vidare energi på det heller frida för det är bara onödigt,för hon verkar då inte bevisligen fatta nåt ändå.
Men ärligt talat så är det skrämmande om såna människor jobbar med våra barn.....

2008-04-03 @ 12:35:53
URL: http://thisismylife.webblogg.se
Postat av: Lisa

Man ska inte nödändigtvis tvinga i dem dricka (typ vatten eller saft) för det kan bli för mycket för magen att klara av på en gång. Isglass kan vara bättre! Men visst har du rätt.

2008-04-14 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0