Tisdag 1/4

Nu funkar blogg.se igen, det var väl fanimig på tiden..  Och eftersom att det inte har funkat att varken skriva kommentarer eller inlägg, så förlänger jag ju tiden på designutlottningen, va ska vi säga? Torsdag 3/4 klockan 12.00!

Oj, det har hänt mycket sen jag skrev senast.. Vi kan väl börja med lördag, jag och Christopher sitter och spelar bingolotto i hopp om att vinna, haha. Så får jag ett samtal utav min käre far, då fick jag veta att jag har fått in 20 000:- på mitt konto! Jippi, hihi. Så i söndags morse så åkte jag och köpte min förbaskat efterlängtade dator! Sen åkte vi till onoff och elgiganten för att titta på datorn till Mr.C, han hittade dock ingen, men jag hittade de två sista säsongerna utav O.C. På kvällen åkte vi och handlade så vi kunde äta tacos, och vi hade bara allmänt mys, var dock förjävla trött, så jag somnade innan Wallander var slut, men det var väl ingen överasskning?

Igår så åkte vi till Ikea, shoppade massa! Vi köpte tillexempel en ny sängram + 2 sängbord och massa massa annat små pill..

Så här har mina två senaste dagar sett ut iallafall, hoppas ni är glad över att jag är tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0