Torsdag 3/4

Hejhej..
Nu är det första gången jag kommit in på blogg idag, har väl inte haft tid eller ork till det heller visserligen, men de gångerna jag har försökt så har det inte gått, men nu så! :)

Idag har vi vart och shoppat en ny bildbarnstol till Philip, den är verkligen sjuktsnygg! Tur att man är rik, haha!
Sen nu i eftermiddag har jag och Philip vart med Christopher på jobbet, vi var en sväng i Sollebrunn eller vad det hette..

Jag tänker inte lägga ner mer tid på dig, Jenny. Du kan komma tillbaka när du har skaffat barn och vet vad du snackar om, fast då tror jag nog inte heller att du vet. Whatever, sköt du ditt, så sköter jag mitt. Fast, det har du väl aldrig riktigt fattat vad det betyder? Det är ju knappast första gången du lägger dig i mitt och min familjs liv!
Men iallafall, vi har rätt, inse det. Du har fel.

Kommentarer
Postat av: Nina - Kyles mamma

Mamma är som sagt ingen ålder.

2008-04-03 @ 20:39:09
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0