Fredag 28/3

Godmorgon!
Fick gå upp lite efter sju i morse, vi har en morgonpigg liten Philip! Har vant mig nu att han vaknar så tidigt, så jag är inte lika trött på morgonen! + att det är roligare nu när Mr.C är hemma!

Vi pratade om att åka till Djurparken idag, men så gick jag in på deras hemsida för att titta öppet tider och sådär, 135:- kostar det för oss vuxna (har jag för mig) seriöst, för att titta på några djur som inte ens fattar ett skit? 95:- för barn! Helt sanslöst alltså! Så det blir ingen djurpark för oss idag inte, vi tar det i sommar istället!

Tittade aldrig färdigt på filmen igår, för jag är en mes och tyckte den var läskig! Haha, ska titta på den när det är ljust ute istället, haha!

Vinnaren utav designen är Madelene. Grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv; Aa men bättre att han sover hela nätterna :D hihi.

Meeeeh kollade du inte ens på filmen :O den är ju inte SÅÅÅ läskig :(

2008-03-28 @ 08:30:26
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Nina

sv; haha! Hoppas det ! den är bra. Vi ska kolla på The eye här hemma :D

2008-03-28 @ 08:34:11
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0