Kom hem!

Nu vill jag att Christopher ska komma hem så att vi kan åka och hämta barnvagnen! Haha, jag är helt otrolig.

Var inne på mitt konto nyss, för att kolla om det hade kommit några pengar, och ja visst hade det de! Har över 6000:- där nu! Hihi, och jag har bara 4500:- kvar att betala på vagnen. Fast, barnbidraget har ju kommit idag med.

Jag har grymt ont i mitt huvud, har haft det i flera dagar nu, värst var nog i tisdags, när Marie, William och Jörgen var här, då mådde jag skit dåligt, huvudet kändes som om det skulle sprängas..

Skit, samma. Vem bryr sig egentligen? Haha!


Kommentarer
Postat av: ?

Hur mycket får du i mamma peng varje månad?

2008-03-20 @ 12:54:28
Postat av: sandra-lie

men det är ju inte bra att du har ont i huvudet så mycket. du kanske ska kolla upp det? kram

2008-03-20 @ 13:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0