Måndag 24/3

HejHej..
Det har vart en lång dag idag, usch! Vaknade tidigt i morses, Philip väckte oss redan klockan 6, men vi låg kvar i sängen och gosade hela familjen! :) Sen så började det med att Christopher inte kunde ta sig upp ur sängen och hade jätte ont i bröstet, så då fick man vackert ringa till sjukvårdsupplysningen och prata med dom, de trodde att han hade ett brutet revben. Vi ringde mina föräldrar så att dom fick komma hit och passa Philip, sen åkte vi direkt till akuten.. Satt där i flera timmar, jag trodde seriöst att jag skulle dö. Är det någon jävla olycksdag idag eller? Det var proppfullt, fanns knappt någonstans att sitta! Kom iallafall in vid 14.30 och läkaren kom 15.30, usch! Han sa att Christopher har inre blödningar och troligtvis sprickor i bråsket som skyddar bröstkorgen.. Så, nu ska han ta det lugnt, han är sjukskriven och får inte lyfta tungt. Han kan inte ens lyfta sin egna son, stackarn.. Allt detta pga han ramlade i badkaret. Önskar att jag kunde göra något för honom, men det finns inget, förutom att rå om honom såklart! :) Skämma bort honom jätte mycket! Han ska iallafall vara  hemma minst en vecka :)

Så, detta har vart min dag, mindre rolig. Hoppas ni har haft det bättre. Nu ska jag sätta mig och spela mitt nya sims, haha!

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

Usch :/ Bra att dom hitta nått på din gubbe iaf , det gjorde dom ju inte på min :(

2008-03-24 @ 20:20:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Nikki

Jasså? Så nu har du också en sjukskriven pojk. Stackarn!

2008-03-25 @ 09:47:46
URL: http://nikkimamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0