På väg till mamma och pappa

Urk, vad jag har ont i mina fötter, har vart på Gekås i 4 timmar och slagits med alla andra galna tanter. Nej, så farligt mycket folk var det faktiskt inte. Hittade en massa fina saker faktiskt, men det blev en dyr historia, tyvärr. Men pengar är väl till för att spenderas? Dessutom så fick Mr. C bra lön. :) Skriver mer sen om vad jag köpt, för det är ni väl lite små nyfikna på väl? ;-) Ska dricka kaffe och äta smörgås hos mamma och pappa strax, sitter som sagt i bilen på väg ifrån Gekås!
Hörs sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

jag vill veta ! Ring mig när du kommer hem älskipälski .. ♥

2008-03-26 @ 19:57:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0