Söndag 23/3

Hejhej..
Nu är vi äntligen hemma igen, har vart i Svenljunga hos mamma och pappa och ätit lunch, gott! Currykyckliggryta! Jätte gott verkligen! Det ser ut som ett bombnedslag hemma hos mamma och pappa, haha! Men dom håller ju på att göra om förfullt, massa möbler som är putsväck! :| Blev faktiskt lite chockad när jag kom! Visade dom Philips nya vagn också, och dom tyckte den var jätte fin, och älskade färgen!

Håller på att göra mat nu, lite potatisgratäng och fläskfile, mums!
Ska spela bingolotto sen, för vinner mamma och pappa, ska fanimig jag också vinna, så jag kan få min bärbara dator som jag försöker fjäska till mig ifrån pappa, går dock inte så bra, men jag SKA lyckas! :D

Nu är jag iallafall tillbaka och skriver riktiga bloggar! I hope you like it!
Och hoppas ni gillar min bild där nere, jag är jätte nöjd med den iallafall :)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0