Torsdag 20/3

Godmorgon!
I morses vaknade vi jätte tidigt, jag vaknade utav Christophers väckarklocka så jag låg och kramades lite med honom innan han skulle åka till jobbet, och när klockan ringde en gång till så vaknade Philip, klockan var alltså strax efter 6 när han vaknade. Usch! Men vi låg kvar i sängen länge, länge och myste!

Nu är vi iallafall nere, Philip ligger i babysittern och gosar och pratar lite. Jag har precis suttit och pratat med Marie i telefon skvallrat lite, såklart! Ska ringa till Barnvagns centralen sen och höra hur dom har öppet idag och säga till dom att dom kan packa upp vagnen, för idag blir mina föräldrar miljonärer på riktigt! Haha! Hoppas dom har öppet till klockan 18, annars så ringer jag pappa så får han hämta den åt mig! För han ska ändå in till stan med min bror och hämta sin motorcykel, då kan dom lika gärna ta den på vägen! :) Hihi.

Provade att köpa sempers kvällsvälling igår och provade den igårkväll, men än så märker man ingen skillnad. Men, det kommer väl gissar jag på, allt händer ju inte på en gång.

Nej, nu ska jag platta mitt hår, för det står åt alla håll och kanter och det är riktigt pinsamt att se ut så här även om det är ingen som ser mig! Sen så ringer Marie igen, haha!

Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0