Torsdag 27/3

Det är redan full rulle här hemma och jag njuter, dock inte när Philips förvandlas till GrinOlle.. Han är riktigt svår att underhålla nu förtiden, han ska vara med överallt och han ska absolut inte ligga ner! Så man får inte mycket gjort här hemma numera. Men idag har jag iallafall hunnit duscha och tvätta en massa! Nu håller jag på att plocka iordning här hemma, Mr. C sitter med honom i knät. Känns faktiskt lite jobbigt nu när Christopher inte kan bära honom riktigt och sådär.


Sen så vill jag att ALLA ska skriva lycka till till Mr.C som ska köra upp idag,
ni skriver till honom HÄR!


Nu ska jag fortsätta med tvätten! Och allt annat! Haha.
Tänkte försöka hinna med att göra en design senare också. Har även lovat att hjälpa Lina med hennes blogg, Nikki också ^^ Haha, så det blir mycket idag!


Kommentarer
Postat av: Liisa

du har lovat att hjälpa mej med min blogg okså :)

2008-03-27 @ 12:32:09
URL: http://liisagyllin.blogg.se
Postat av: Pappa & Svärfar

Hoppas att Coffe klarar sig så att han kan köra långa bilar sedan, så att han slipper att ha rumpkäningar när kan kör. ett skärtligt hej.

2008-03-27 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0